Verónica Giba Tur es va llicenciar en Ciències de la Comunicació per la Universidad de Buenos Aires (1998). Amb l’objectiu d’aprofundir en l’estratègia comunicativa i la direcció corporativa, va cursar el Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional a la Universitat Autònoma de Barcelona (2015) i el Postgrau en Màrqueting Digital a la Universitat de Barcelona (2016). Actualment, compagina l’activitat professional amb el Grau en Estudis Anglesos a la UNED. Aquesta formació li ha proporcionat una base sòlida i polièdrica, des de la reflexió teòrica fins a l’aplicació pràctica.
Amb més de vint-i-cinc anys d’experiència internacional, Verónica ha desenvolupat una trajectòria en l’àmbit de la comunicació, liderant projectes per a empreses, institucions i agències en sectors com la indústria, la tecnologia, l’educació i l’administració pública. Ha estat responsable de comunicació i màrqueting en entorns B2B i B2C, amb un enfocament que integra l’estratègia, la narrativa i la dimensió digital. Especialista a traduir idees complexes en missatges clars i útils, entén la comunicació com una eina per generar valor social, construir confiança i amplificar l’impacte del coneixement.